miercuri, 18 mai 2011

Si uneori îmi doresc sa fi tu acel tip romantic care sa mă ia de mana şi sa mă scoată în ploaie , intr-o ploaie cu tunete şi fulgere doar pentru a`mi şopi la ureche " Te iubesc "  şi pentru a mă lua în braţe ... Uneori îmi doresc sa mă iei de mana sa mă opreşti în mijlocul trotuarului şi sa îmi spui cat de mult te bucuri ca suntem împreună ... şi uneori vreau mult mai multe ... Dar te vreau şi pe tine aşa cum eşti :) , pentru ca aşa cum eşti m`am îndrăgostit nebuneşte de tine... şi nu`ti pot da drumul ..


Te iubesc ! 


  Iubirea e ca o prajitura cu ciocolata .. pe care incepi prin a o gusta .. descoperi ca iti place .. iei inca o imbucatura .. inca una .. inca una .. dar iti dai seama ca ai mancat`o pe toataa . La fel se intapla si cu dragostea .. daca nu o savurezi , incetul cu incetul , s`ar putea sa se termine - si nimeni nu vrea asta . 
   Toata lumea vrea o prajitura cat mai mare si cat mai delicioasa pentru a o savura cat mai mult , satisfacadu`si poftele .. dar toate acestea ascund o masca , prajitura trebuie sa inceapa prin a`ti diplacea - doar un pic - pentru ca abia apoi , dupa a doua inghititura sa iti dai seama de dulceata acesteia . 
   La sfarsit iti dai seama de dulceata sau amaraciunea ei fiind nevoit sa bei o gura de apa pentru a trece la o alta prajitura ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu